Με τη ματιά του Χρυσοβαλάντη

Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Ματιές στην Σέριφο...

Είναι φορές που ανατριχιάζεις όταν ακούς Ελλάδα,Αιγαίο,Κυκλάδες.Τι πιο όμορφο να έχεις καταγωγή από ένα Κυκλαδονήσι.Τι πιο όμορφο να ζείς σε ένα από όλα και να σκέφτεσαι,πόσο ευλογημένος είσαι;Οι τουρίστες ξοδεύουν τόσα χρήματα κι εμένα Θεέ μου με αξίωσες να γεννηθώ Κυκλαδίτης...πόσο λοιπόν ευλογημένος μπορεί να αισθάνομαι κι εγώ που οι γονείς μου έχουν καταγωγή από Σέριφο και Άνδρο και έχω ζήσει και στις δύο;Μερικές φωτογραφίες από τη Σέριφο θα σας δώσουν μια μικρή γεύση...Καλό ταξίδι!!!

 Για το κάστρο...από δώ
 Χρώματα Κυκλάδων!!!
Στου Στράτου στην Πάνω Πλατεία.

Τα στολίδια του λιμανιού.

Όταν σε βλέπω μου θυμίζεις Αιγαίο.

Ο Αριστείδης με το όχημα του.

Κυκλαδίτικη ομορφιά.

Μια γωνιά στην Κάτω Χώρα.

Για χαλάρωση στο Μεγάλο Λιβάδι.

Λιβάδι το βράδυ...

Στους Μύλους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου