Με τη ματιά του Χρυσοβαλάντη

Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Σε λένε Μάνα Παναγιά!!!

~ΣΕ ΛΕΝΕ ΜΑΝΑ ΠΑΝΑΓΙΑ~
Μάνα του Παντοδύναμου,γλυκιά μας ΠΑΝΑΓΙΑ,εσύ είσαι η μάνα μας,των πάντων προστασία.
Εσύ που για τον άνθρωπο,πάντα θα έχεις λύση,θερμή παράκληση στον Υιό,όλους να ελεήσει.
Λίγο να πάρουμε ευχή απ'τον Μονογενή σου,και φρόντησε που έχουμε ανάγκη την μορφή σου.
Έλα στην προσευχούλα μου,κάτσε για συντροφιά μου,βοήθα με Παντάνασσα εις την μετάνοια μου.
Να γίνει ο πόνος μου χαρά,το δάκρυ ας φέρει γέλιο,και οι πρεσβείες Δέσποινα στον βίο μου θεμέλιο.
Εσύ Παρθένε Δέσποινα,για όλους μας φροντίζεις,και με τα παρακάλια σου τα γόνατα σου σκίζεις.
Μαρία Μήτηρ του Θεού,σε σένα κάθε ελπίδα,από την μέρα που το φώς,αυτού του κόσμου είδα.
Άπειρη η αγάπη σου,σε ποιόν δεν έχεις δώσει,σε όλους εμάς τους άθλιους που σ'έχουμε προδώσει.
Να έχεις Παναγία μου για όλα τα παιδιά σου,χώρο για να χωρέσουμε μέσα στην αγκαλιά σου.
Άκου Μανούλα μας γλυκιά,την κάθε προσευχή μας,και δώσε δύναμη πολύ να 'χουμε στην ζωή μας.
Πάντων ελπίδα λέγεσαι,Άξιον Εστί,Κυρία,Το Ρόδον το Αμάραντον,Δέσποινα Παναγία.
Αμέτρητα  ονόματα,χιλιάδες για να ψάξω,όμως οι λέξεις μου πτωχές για να σε περιγράψω.
Να μ'έχεις Παναγία μου κι εμέ στην θύμιση σου,γιατί δεν κάνω βήμα μπρός χωρίς να έχω ευχή σου.
Αγιασμένο τ'όνομα που έχεις Παναγιά μας,να 'χουμε αγάπη ομόνοια και πάντα την υγειά μας.
Γαλήνεψε τον πόνο μας,γλύκανε την ψυχή μας,να έρχεσαι συνέχεια μέσα στην θύμιση μας.                           
Ίασε την καρδούλα μας,να μάθει να'αγαπάει,να συγχωρεί τους γύρω μας,όποιος κι αν μας πονάει.
Αυτά ζητάω Μανούλα μας,πολλά,μα σ'έχω μια,και ξέρω πως θα γίνουνε,δικήν σου οικονομία.
 Χρυσοβαλάντης Δημήτριος Αχλάδης 14.8.2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου