Με τη ματιά του Χρυσοβαλάντη

Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

Τίμων ο Αθηναίος από τον Θεατρικό Όμιλο Άνδρου.(μέρος 2ο).

Τα λόγια είναι φτωχά τις περισσότερες φορές αν θέλεις να περιγράψεις κάποια συναισθήματα...γιαυτό αφήνω τον κάθε ένα χωρίς πολλά λόγια αλλά με πολλές εικόνες να ταξιδέψει και να ζήσει μέσα από αυτές τις εικόνες ταξίδια στον χρόνο.
Εγώ απλά θα πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στους φίλους και συναδέλφους ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ που με το μεράκι τους μας μεταφέρουν σε τόπους και χρόνους αλλοτινούς,αλλά το πιο μεγάλο ευχαριστώ το δίνω στους φίλους που μας στηρίζουν τόσα χρόνια σε ότι και αν επιλέξουμε να ανεβάσουμε!!!









































































4 σχόλια:

  1. Μπράβο Βαλάντη!!!! Όπως πάντα η δουλειά σου υπέροχη και γεμάτη συναίσθημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Άννα μου.Ίσως φταίει η ομορφιά που βλέπω γύρω μου.Προσπαθώ να έχω μια περιουσία να αφήσω πίσω μου για τα επόμενα χρόνια!!!Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  2. Τα λόγια είναι περιττά. Όταν μέσα από έναν φακό βγαίνει το συναίσθημα έξω απ'αυτόν και φτάνει στην ψυχή μας, ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ τα έχει πει όλα.
    Είσαι ένας μεγάλος Καλιττέχνης!!!
    Συγχαρητήρια!!! Με συγκίνησες...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινείς.Το ευχαριστώ είναι πολύ λίγο για να εκφράσω το πως νοιώθω αυτή τη στιγμή με το σχόλιο σου!!!

      Διαγραφή